(A kép forrása: YouTube)
Verses narrációval mutatja be az idei ünnep furcsa hangulatát a szolgáltató.
„A 2020-as év sok váratlan helyzettel, nehézséggel állított szembe minket. Láttuk, hogy ez a kiszámíthatatlanság a karácsonyi időszakban is velünk marad és nem hagyhatjuk figyelmen kívül, de az igazán fontos dolgok nem változtak. Sőt, most még többet adnak, mint valaha! Idén ezt a kapcsolatok fontosságában találtuk meg, hiszen bármi is történjék, vannak, akikre mindig számíthatunk” – mesél a kampányról Tóbiás Réka, a Telenor senior kampányvezetője.
„Annyi minden vált bizonytalanná körülöttünk: A munkánk, az egzisztenciánk, az, hogy elhagyhatjuk-e a lakást, hazamehetünk-e a szüleinkhez, vagy épp hogyan fogunk köszönni egymásnak, ha egyáltalán összefuthatunk. Amikor felmerült a kérdés, hogy jó-jó, de hogyan lehet egy ilyen összetett érzést átadni, akkor egyszerre bukott ki belőlünk: versben” – teszi hozzá Horváth Gergő, az Artificial Group kreatív igazgatója.
Ez a lírai vers lett a film narrációja, hogy megragadják az emberek figyelmét, és ne csak megértsék, de át is érezzék, mennyi pozitív érzelmet kaphatnak a kapcsolataiktól.
„Az idei karácsonyi kampány fejlesztésekor azonban ennél markánsabb célt határoztunk meg magunknak. Zeneileg és képileg is, a Telenortól megszokott tonalitástól eltérő megoldásokat szerettünk volna hozni. Most először nem egy jól ismert sláger szól a filmünk alatt, hanem egy hazai zeneszerzőpárossal közösen készítettünk rá egy olyan dallamot, amely kifejezetten a reklámfilm érzelmi hatásait követi le. A kampány képi világa pedig a tőlünk megszokott hétköznapi szituációktól eltérően, most egy emelkedettebb, álomszerűbb megvalósítással ábrázolja a márka ünnepi üzenetét” – mondta Cséky Tímea, a Telenor márka- és marketingkommunikációs osztályvezetője.
A kampány alkotóelemeinek ilyen módú újragondolása egy olyan integrált kampányt eredményezett, ahol a különböző eszközök mind egymást erősítik, miközben önmagukban is nagyon erős hatással bírnak. Legyen szó TV-ről vagy online formátumú megoldásokról, közterületi elemekről vagy akár a Telenor üzleteiről, ugyanazt az alapgondolatot közvetítik: a kapcsolataink fontosságát.
(Forrás: kreativ.hu)
2024-ben csak fémdobozból 360 milliót cseréltek pénzre Magyarországon.
Ismét egy órával kevesebbet aludhatunk majd.
Az életkor előrehaladtával az emberek kissé szívesebben dolgoznak a kertben, mint az otthonukban.
A legfontosabb: a hölgyeket köszöntjük.
A keszthelyi Festetics-kastélyban található Magyarország egyetlen épen maradt főúri magánkönyvtára.
Mongolid jellegzetességeket hordoz a maradvány.
Az év legédesebb fesztiválját március 1-jén rendezi meg a VOKE Kodály Zoltán Művelődési Ház.
Nagy a baj, a nutriát már vadászattal kell irtani.
Nincs terve a hétvégére? Adunk pár ötletet.
A Balatonfenyvesi Kisvasút nemcsak a helyiek és a turisták kedvence, hanem a magyar kisvasutak történetének élő emléke is.
Nincs programja a hétvégére? Mutatunk párat.
Egykor szolgálatot teljesítő, hűséges ebek nyugszanak az erdő mélyén