Érdekes - 2020. november 24., Kedd
#karácsony #kampány #reklám #vers #Telenor #CSAKERREVÁRTAM

Rendhagyó karácsonyi kampányt indított a Telenor

Rendhagyó karácsonyi kampányt indított a Telenor

(A kép forrása: YouTube)

Verses narrációval mutatja be az idei ünnep furcsa hangulatát a szolgáltató.

„A 2020-as év sok váratlan helyzettel, nehézséggel állított szembe minket. Láttuk, hogy ez a kiszámíthatatlanság a karácsonyi időszakban is velünk marad és nem hagyhatjuk figyelmen kívül, de az igazán fontos dolgok nem változtak. Sőt, most még többet adnak, mint valaha! Idén ezt a kapcsolatok fontosságában találtuk meg, hiszen bármi is történjék, vannak, akikre mindig számíthatunk” – mesél a kampányról Tóbiás Réka, a Telenor senior kampányvezetője.

„Annyi minden vált bizonytalanná körülöttünk: A munkánk, az egzisztenciánk, az, hogy elhagyhatjuk-e a lakást, hazamehetünk-e a szüleinkhez, vagy épp hogyan fogunk köszönni egymásnak, ha egyáltalán összefuthatunk. Amikor felmerült a kérdés, hogy jó-jó, de hogyan lehet egy ilyen összetett érzést átadni, akkor egyszerre bukott ki belőlünk: versben” – teszi hozzá Horváth Gergő, az Artificial Group kreatív igazgatója.

Ez a lírai vers lett a film narrációja, hogy megragadják az emberek figyelmét, és ne csak megértsék, de át is érezzék, mennyi pozitív érzelmet kaphatnak a kapcsolataiktól.

„Az idei karácsonyi kampány fejlesztésekor azonban ennél markánsabb célt határoztunk meg magunknak. Zeneileg és képileg is, a Telenortól megszokott tonalitástól eltérő megoldásokat szerettünk volna hozni. Most először nem egy jól ismert sláger szól a filmünk alatt, hanem egy hazai zeneszerzőpárossal közösen készítettünk rá egy olyan dallamot, amely kifejezetten a reklámfilm érzelmi hatásait követi le. A kampány képi világa pedig a tőlünk megszokott hétköznapi szituációktól eltérően, most egy emelkedettebb, álomszerűbb megvalósítással ábrázolja a márka ünnepi üzenetét” – mondta Cséky Tímea, a Telenor márka- és marketingkommunikációs osztályvezetője.

A kampány alkotóelemeinek ilyen módú újragondolása egy olyan integrált kampányt eredményezett, ahol a különböző eszközök mind egymást erősítik, miközben önmagukban is nagyon erős hatással bírnak. Legyen szó TV-ről vagy online formátumú megoldásokról, közterületi elemekről vagy akár a Telenor üzleteiről, ugyanazt az alapgondolatot közvetítik: a kapcsolataink fontosságát.

(Forrás: kreativ.hu)

Még érdekes lehet ...


2025. március 16., Vasárnap

50 forintos csomagolások: ezt a terméket váltották vissza leggyakrabban

2024-ben csak fémdobozból 360 milliót cseréltek pénzre Magyarországon.


2025. március 08., Szombat

Óraátállítás március utolsó hétvégéjén

Ismét egy órával kevesebbet aludhatunk majd.


A takarítás 2025-ben már nem női feladat, hanem közös felelősség egy nőnapi felmérés szerint

Az életkor előrehaladtával az emberek kissé szívesebben dolgoznak a kertben, mint az otthonukban.


2025. március 07., Péntek

A háború idején lefalazták, így sikerült megmenteni

A keszthelyi Festetics-kastélyban található Magyarország egyetlen épen maradt főúri magánkönyvtára.


2025. március 03., Hétfő

Rejtélyes koponya került elő Balatonmagyaródon

Mongolid jellegzetességeket hordoz a maradvány.


2025. február 28., Péntek

Ha farsang, akkor fánkfesztivál!

Az év legédesebb fesztiválját március 1-jén rendezi meg a VOKE Kodály Zoltán Művelődési Ház.


2025. február 23., Vasárnap

Nagyranőtt rágcsáló okoz egyre több problémát Dél-Zalában

Nagy a baj, a nutriát már vadászattal kell irtani.


2025. február 22., Szombat

Hétvégi programajánló

Nincs terve a hétvégére? Adunk pár ötletet.


2025. február 18., Kedd

Hetvenöt éve pöfög a kisvasút a Balaton mellett +VIDEÓ

A Balatonfenyvesi Kisvasút nemcsak a helyiek és a turisták kedvence, hanem a magyar kisvasutak történetének élő emléke is.


2025. február 15., Szombat

Programajánló

Nincs programja a hétvégére? Mutatunk párat.


2025. február 13., Csütörtök

Tudtál róla? Titkos katonai kutyatemetőt rejt a Keszthelyi-hegység

Egykor szolgálatot teljesítő, hűséges ebek nyugszanak az erdő mélyén

+