#ügyintézés


2021. július 12.

Öt napig korlátozottan tudnak ügyeket intézni a Vodafone ügyfelei

Az ügyintézési szünet mintegy 3 millió ügyfelet érint.


2021. május 05.

Javult a csomagszállítók és a webáruházak megítélése

A legrosszabb ügyintézési élményeket 2021-ben a válaszok alapján a mobil-, internet- és kábeltévé-szolgáltatók nyújtották, a pénzügyi szektor stabilan tartotta második helyét.


2021. február 02.

Már online is érvényesíthetők a vadászjegyek

Az online érvényesítés jelentősen csökkenti a sorban állást a területi szervezetek irodáiban.


2021. január 28.

A siketekre és nagyothallókra is gondolnak a kormányablakokban

A kormányablakokban ezentúl arcpajzsot viselhetnek az ügyintézők, így könnyítve meg a kommunikációt a siket és nagyothalló ügyfelekkel.


2020. október 17.

December 15-éig érvényesek a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok

Az érintett 660 ezer meghosszabbított igazolvány közül eddig már több mint 280 ezret cseréltek újra vagy hosszabbítottak meg a kormányablakok.


2020. szeptember 29.

Jelentős adóügyi könnyítésekről döntöttek

Januártól a 11 százalékosra mérséklődő kisvállalati adó (kiva) bevételi értékhatára a kétszeresére, azaz 3 milliárd forintra emelkedik.


2020. szeptember 17.

Papíralapú helyett biztonságosabb az elektronikus

Az ügyészség is az E-ügyintézést javasolja ügyfeleinek.


2020. szeptember 10.

Digitálisan biztonságosabb

Idén hétszázezerrel többen intézték adóügyeiket az Ügyfélkapun.


2020. augusztus 16.

Módosul a kormányablakok nyitvatartása

Az augusztus 20-i nemzeti ünnep miatt lesz változás.


2020. július 07.

Hatékony és gyors ügyintézés

Felülvizsgálták a megyei kormányablakok nyitvatartási idejét.


+