A Zemplén Fanatik Szabadidősport és Természetvédelmi Egyesület kampányt indított a kőtornyok ellen.
Mintegy ezer üzletben, hipermarketben és szállodában fog kizárólag magyar zene szólni május 12-én. Az Él a zene! kezdeményezés célja, hogy előtérbe helyezze a magyar szerzőket, előadókat és dalokat.
Cseresnyés Péter államtitkár, országgyűlési képviselő az aláírásgyűjtés céljáról és menetéről tájékoztatott.
A sertés- és a mangalicahús fogyasztását ösztönző kampányt indít az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Mangalicatenyésztők Országos Egyesülete.
Február utolsó napjaiban lehet majd látni, hogy hány egyéni jelölt lesz a szavazólapokon és hány országos lista közül lehet választani.
A kutyabarát szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások bővülő száma a felelős kutyatartás népszerűsítését segíti elő.
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával edukációs kampányt indított azért, hogy a fiatal felnőtteket ösztönözze a tudatos alkoholfogyasztásra.
Mintegy 12 millió tejesdobozon hívják fel a veszélyekre a figyelmet.
Végre itt a meggyszezon.
Megállapodott a Fehér Ház a Tindert és OkCupidot birtokló Match Grouppal az oltások reklámozásáról – írja a Reuters.
A kampánnyal segítségnyújtó tevékenységük sokszínűségét szeretnék reflektorfénybe állítani.
A belföldi turizmust népszerűsítő kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség.
22,7 méter hosszú boldogság-hírfolyammal indított új kampányt Izland.
Az ünnepek közeledtével az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum (AMC), valamint a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT) ismét a minőségi sertéshús fogyasztását népszerűsíti.
Verses narrációval mutatja be az idei ünnep furcsa hangulatát a szolgáltató.
A magyarok csaknem 35,5 kilogramm baromfit esznek évente.
Országos kampány indult a halfogyasztás ösztönzésére.
A hatóság hetvenhat televízió műsorkínálatát vizsgálta, ahol 2322 féle új hirdetést mintegy 3 millió alkalommal ismételtek.
Kampányt indít a nélkülözők segítésére az Élelmiszerbank.