Leggyakrabban az elhasználódott darabokat cserélik le a magyarok.
A magyarok kétharmadának van valamilyen típusú biztosítása.
A magyar családok 60%-ának nőttek a lakásfenntartási költségei a rezsicsökkentés szabályainak módosítása óta.
A fafajösszetételükre jellemző a kocsányos tölgy, cser és vadkörte alkotta elegy.
A tévéeladásokat az alsó és a felső kategória pörgeti a legjobban, és a válság ellenére is jól fogynak az új generációs játékkonzolok.
A vízhiány napi szintű következményei közül a legfájdalmasabbnak az élelmiszerek árának emelkedését tartják.
Sokan kivárják az akciós időszakot a szükséges elektronikai eszközök megvásárlásával, és jellemző, hogy a karácsonyi ajándékokat is ilyenkor próbálják alacsonyabb áron beszerezni a vásárlók.
Az elektronikus fizetési megoldásokat használók 87 százaléka hetente, 35 százalékuk naponta legalább egyszer használ készpénzmentes fizetési megoldásokat.
A mintegy 300 háztartás részvételével lezajlott mérés eredményei szerint fejenként 25,2 kg élelmiszert dobunk feleslegesen a szemétbe évente.
A magyarok körében továbbra is kifejezetten népszerű nyaralási célpont Horvátország, idén ismét sokan választották úti céljuknak.
A magyar pályakezdők bérigénye átlagosan nettó 322 000 forint, 29 százalékkal nőt a tavalyi évhez képest.
A válaszadók 32 százaléka azért mond nemet a nyaralásra, mert az arra szánt megtakarítását másra költené.
A madarat nem is kell látni, elég, ha halljuk.
Nagyot ment a hazai kiskereskedelem a kiterjesztett árstopok, a jövedelempótló intézkedések és az ukrajnai háború kitörésének időszakában.
Túlzás nélkül kijelenthető, hogy a túró rudi az az édesség, amit a legtöbb magyar ember ismer.
A következő negyedévben a hazai munkáltatók 32 százaléka jelez előre bővülést jelenlegi munkaerő-állományában, miközben csökkentést 19 százalékuk tervez.
A lakosság hódokkal kapcsolatos megfigyeléseit online felületen gyűjtik össze.
A nemzeti ünnepek kapcsán megkérdezett fiatalok több mint fele válaszolta, hogy érdeklik a március 15-ei megemlékezések, többségük részt vett és részt vesz iskolán kívül szervezett megemlékezésen is.
A megfelelő szakemberek felvétele a vállalkozások több mint harmadának jelent problémát, míg az euróárfolyam változása és a járványhelyzet miatt kialakult anyaghiány nagyjából ötödüket érinti.
Változatlanul a szalagos fánkot szeretik a legtöbben.
A magyarok 52 százaléka hajlandó többet fizetni az itthon termelt zöldségért vagy gyümölcsért, és a többség szerint ezeknek jobb az íze.
Egy új kutatás elképesztő eredménnyel zárult: az amerikai gyerekeknek fogalma sincs, honnan jön a szalonna, a krumpli.
Fenyőválasztás, ételek, csomagolási trendek karácsonykor: a vásárlói szokásokról az IKEA megbízásából az IPSOS piackutató cég készített felmérést.
Közel 250 vállalkozás foglalkozik édességgyártással, az üreges formacsokoládét gyártók közül pedig a legnagyobb a Nestlé.
A lakosság étrend-kiegészítőkkel kapcsolatos ismereteinek, szokásainak megismerése érdekében tavaly decemberben indított online kérdőívet a Nébih.
2018 után itt van újfent Magyarország pizzatérképe.
A Nébih ismét elkészíti a magyar háztartások élelmiszerhulladék-körképét.
A világon a skandinávok isszák a legtöbb kávét, a magyarok negyedannyit fogyasztanak.
Azzal kapcsolatban, hogy használt vagy új eszközt szereznének-e be, már megoszlott a válaszadók elképzelése.
Mutatjuk a magyarok top 10 grillételeit.
Vannak akik azért várják a vakációt, hogy végre utolérjék magukat.
Romániában az elmúlt években túlszaporodott a medveállomány, miután 2016-ban betiltották a medvevadászatot.
Leginkább a menedzserek és a vezetők igénylik ezek lehetőségét, így a cégeknek is alkalmazkodniuk kell.
Egy a közelmúltban végzett felmérés szerint a nők és a férfiak is ugyanolyan jó kapcsolatot ápolnak az apjukkal: a nők 64, a férfiak 61 százaléka naponta vagy majdnem minden nap beszél vele.
Gyorsan helyezkednek el és jól keresnek a frissen végzett informatikusok, értékes a műszaki és a gazdasági diploma, megtérül a mesterképzés.
Az emberek tudatosan keresik az egészséges és környezetbarát termékeket vásárlásaik során, és többségük ezen a jövőben sem változtatna.
Az OTP Bank egy kutatásban mérte fel, vajon mi segíti, vagy éppen hátráltatja a magyarok kitartását.
A felmérésben megkérdezettek 61 százaléka már a felhőn keresztül végez biztonsági mentést az okostelefonján található fájlokról.
Több mint 1 millióan látogattak tavaly valamelyik nemzeti parkba, ami segített túllendülni a járványhelyzet okozta társadalmi bezártságon.
A 15 év feletti magyar lakosok 74,11 százaléka internetezik, az internethasználatban az egyes korosztályok között komoly különbség mutatkozik.
Az elemzésből kiderül az is, hogy egyre többen tervezik tudatosan a kiadásaikat.
A koronavírus-járvány nemcsak Európa gazdaságára, hanem a sportra is kedvezőtlen hatást gyakorolt.
Egy felmérés szerint a magyarok túlnyomó többsége minden nap, vagy majdnem minden nap beszél az anyukájával.
Változott-e a pandémia hatására az életmódunk, valamint az élelmiszervásárlási és élelmiszerfogyasztási szokásaink?
A magyarok ötöde hisz azokban a termékekben vagy szolgáltatásokban, amit a véleményvezérek ajánlanak- derült ki a véleményvezérek megítéléséről készített friss felmérésből.
A kérdőív kitöltése nagyjából 15 percet vesz igénybe, a felmérésben részt vevőknek anonimitást biztosítanak.
A K&H felmérésében résztvevők megítélése alapján figyelmesebbek lettek az autósok a hazai utakon és előzékenyebbek a gyalogátkelőhelyeken.
A Nébih ismét felmérte a magyar élelmiszerek arányát a kiskereskedelmi láncok kínálatában.
A szervezet a lakosság segítségét, közreműködését kéri.
Utazás korona után: a magyarok 86 százaléka csak saját autóval indulna el.
Az idén januárban nominálisan csaknem 940 milliárd forintot költött el a lakosság a kiskereskedelmi üzletekben, hasonlóan az egy évvel korábbi értékhez.
Jelenleg az 55 év felettiek jelentik az e-kereskedelem legdinamikusabban növekvő vásárlói bázisát.
A tanulmányban átlagosan 50 éves Angliában vagy Skóciában élő felnőttek egészségügyi felméréseit elemezték.
Az első öt helyen szereplő célok: a belső terek megújítása, a nyílászárók, a fürdőszoba, a fűtési rendszer felújítása, illetve cseréje, valamint az épület szigetelése.
Évente több mint 400 millió gerinces állat pusztul el az utakon világszerte.
Magyarországon az ügyfelek közel 80 százaléka néha nem tudja utólag beazonosítani bankkártyás vásárlásait, és a kelet-közép-európai régióban is hasonló az arány - derül ki a Mastercard 11 ország részvételvével készített nemzetközi kutatásából.
Európai összehasonlításban a magyar emberek számára a legfontosabb a család – hangzott el a Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, valamint a Századvég Politikai Iskola Alapítvány online konferenciáján.
A Regio Játék becslése szerint az éves magyar játékpiaci forgalom meghaladhatja az 50 milliárd forintot, melynek fele, 25-27 milliárd forint a karácsonyt megelőző másfél hónapban realizálódik.
Az SOS Gyermekfalvak felmérésében megkérdezett szülők tizede tett már ki hiányos öltözetű vagy meztelen képet gyermekéről az internetre.
Az alapbér mértéke áll az első helyen, és új szempontként jelent meg a munkahely biztonsága, a továbbtanulás támogatása.
A tesztelési kérdőívet átlagosan 30 perc alatt lehet kitölteni.
A Nébih tavalyi vizsgálatán 51 termékpárból 27-nél talált érzékszervi eltérést, de a korábbi vizsgálatok is jelentős arányban észleltek különbséget a termékpárok között.
A 2021-re halasztott, de elnevezését - Tokió 2020 - megőrző nyári olimpiát július 23. és augusztus 8. között rendezik meg.
Az ÉVOSZ felmérése szerint a megkérdezett 400 építőipari kivitelező, tervező vállalkozás árbevétele csökkent az első fél évben az előző hat hónaphoz képest.
Az ENSZ kezdeményezésére idén először szerveztek meg a világnapot, amelyen a tudatos fogyasztás fontosságára hívják fel a figyelmet.
A fiatalkorú áldozatok mindössze tizede mer beszélni az őt ért sérelmekről.
Hiánypótló felmérést indított el a Magyarországi Egyházak Ökumenikus Tanácsának Ifjúsági Bizottsága.
Itt vannak 2020 toplistás kiránduló- és vendégcsalogató helyei.
Több mint 511 ezer használt autó cserélt tulajdonost Magyarországon az idei első nyolc hónapban.
A részvevő háztartások egytizede töltötte ki interneten a kérdőívet.
A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége készített felmérést, amiből az derült ki, hogy többet ettek a gyerekek a távoktatás alatt.
A Nagykanizsát, Sormást és Magyarszerdahelyet is érintő felmérés a jövő évi népszámlálás szakmai előkészítését szolgálja.
Mintegy 100 ezer kismama vállalna munkát, ha a munkavégzés feltételei számukra megfelelőek lennének.
A magyarok többsége vásárolt divatterméket online a karantén alatt, a legkeresettebbek a pizsamák és hálóruhák voltak.
Felmérték a plázázó magyarok vásárlási szokásait.